Pomoc

Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1. Jakie kapsułki oferuje sklep Cafessima?

Tak jak wiesz każdy z wiodących producentów kawy na świecie posiada swój własny system kawy w kapsułkach co oznacza, że tylko kapsułki danego producenta będą działały w jego ekspresach. W naszym sklepie można nabyć kapsułki kompatybilne z systemami:

Więcej na temat kompatybilności, zdjęcia ekspresów, z którymi kompatybilne są nasze kapsułki oraz filmy prezentujące kompatybilność naszych kapsułek znajdziesz tutaj.

Aby uniknąć pomyłek i ułatwić zakupy naszym Klientem – nasz sklep jest podzielony na określone sekcje, w każdej z nich oferowany jest konkretny rodzaj kapsułek kompatybilny z danym systemem. Do poszczególnych sekcji z kapsułkami można wejść poprzez menu główne u góry strony.

Jeśli potrzebujesz naszej pomocy aby znaleźć kapsułki do swojego ekspresu – zachęcamy do kontaktu z nami.

2. Czy przed większym zakupem można przetestować kapsułki?

Polecamy złożenie “małego” zamówienia, co pozwoli na sprawdzenie kompatybilności kapsułek z Państwa ekspresem. Wielu naszych stałych Klientów, którzy składają u nas regularnie duże zamówienia, złożyli w naszym sklepie na początku małe zamówienie obejmujące tylko kilka pudełeczek z kapsułkami.

3. Czy oferujecie kody rabatowe?

Tak dla nowych oraz stałych Klientów oferujemy szeroki wybór kodów rabatowych. Więcej informacji o dostępnych kodach rabatowych można znaleźć tutaj.

5. Czy oferujcie darmową wysyłkę?

Tak. Darmowa dostawa jest oferowana w przypadku zamówień na kwotę co najmniej 200 złotych.

6. Jakie są opcje realizacji dostawy?

Dostępne są następujące formy dostawy:

  • Kurier pocztowy
  • Paczka w Ruchu
  • Odbiór w punkcie (możliwość wyboru Urzędu Pocztowego lub stacji Orlen)
  • Paczkomat

 Koszty realizacji dostawy można sprawdzić tutaj.

7. Jakie są dostępne opcje realizacji płatności oraz czy mogę zapłacić za pobraniem?

Płatność można realizować poprzez standardowy przelew bankowy, platformę Przelewy 24 (przelew z rachunku bankowego oraz płatność za pomocą karty płatniczej) oraz w ramach systemu PayPal. Oczywiście istnieje też możliwość płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

8. Jak mogę wybrać kawę, która najlepiej będzie odpowiadała moim oczekiwaniom?

W naszej ofercie znajduje się bardzo wiele kapsułek. Aby ułatwić Wam wybór właściwej kawy rekomendujemy korzystanie z systemu filtrów, które pozwalają na selekcję kawy pod kątem: intensywności, zawartości kofeiny, pochodzenia oraz producenta.

9. Gdzie są produkowane kapsułki oferowane w sklepie Cafessima?

Kapsułki oferowane w naszym sklepie są produkowane przez wiodących producentów kawy z Europy Zachodniej, w szczególności z Włoch, Hiszpanii oraz Niemiec. Więcej na temat naszych dostawców oraz filmy prezentujące kompatybilność kapsułek można znaleźć tutaj.

10. Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez potrzeby zakładania konta ale rekomendujemy, aby je założyć co pozwoli na zachowanie w systemie danych do przesyłki potrzebnych do kolejnych zamówień.

Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami – skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas.

Użytkownik Cafessima

100,0% kupujących poleca tego sprzedającego

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Brak produktów