Pomoc

Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1. Jakie kapsułki oferuje sklep Cafessima?

Tak jak wiesz każdy z wiodących producentów kawy na świecie posiada swój własny system kawy w kapsułkach, co oznacza, że tylko kapsułki danego producenta będą działały w jego ekspresach.  W sklepie Cafessima odnajdziesz kapsułki kompatybilne z najpopularniejszymi na polskim rynku systemami kapsułek z kawą. W naszym sklepie można nabyć kapsułki kompatybilne z systemami:

Sklep Cafessima jest podzielony w ten sposób, że określone kategorie kapsułek kompatybilnych z danym systemem są prezentowane w osobnej sekcji sklepu.

2. Jak sprawdzić kompatybilność kapsułek z ekspresem?

Więcej na temat kompatybilności, zdjęcia ekspresów, z którymi kompatybilne są nasze kapsułki oraz filmy prezentujące kompatybilność naszych kapsułek znajdziesz tutaj. Jest to sekcja sklepu poświęcona szeroko pojętemu tematowi kompatybilności kapsułek. Z tej części sklepu możesz w wygodny oraz łatwy sposób “przejść” do poszczególnych zakładek poświęconych kompatybilności określonych kategorii kapsułek gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat kapsułek oraz listę ekspresów, w których z powodzeniem można korzystać z naszych kapsułek.

Aby uniknąć pomyłek i ułatwić zakupy naszym Klientem – nasz sklep jest podzielony na określone sekcje, w każdej z nich oferowany jest konkretny rodzaj kapsułek kompatybilny z danym systemem. Do poszczególnych sekcji z kapsułkami można wejść poprzez menu główne u góry strony.

Jeśli potrzebujesz naszej pomocy aby znaleźć kapsułki do swojego ekspresu – zachęcamy do kontaktu z nami.

3. Jakie smaki oraz mieszanki w kapsułkach oferuje Cafessima?

Asortyment jest uzależniony od kategorii kapsułek – przykładowy najbardziej bogaty asortyment występuje w przypadku kapsułek Nespresso. W szczególności w zakresie poszczególnych kategorii kapsułek Cafessima oferuje:

  • kawę 100% Arabika
  • kawę 100% Robusta
  • mieszanki Arabika i Robusta
  • kawy Single Origin
  • kawy z mlekiem (Capuccino, Latte, etc.)
  • kawy aromatyzowane i smakowe
  • mleko
  • gorącą czekoladę

4. Czy przed większym zakupem można przetestować kapsułki?

Polecamy złożenie “małego” zamówienia, co pozwoli na sprawdzenie kompatybilności kapsułek z Państwa ekspresem. Wielu naszych stałych Klientów, którzy składają u nas regularnie duże zamówienia, złożyli w naszym sklepie na początku małe zamówienie obejmujące tylko kilka pudełeczek z kapsułkami.

5. Czy oferujecie kody rabatowe?

Tak. Dla nowych oraz stałych Klientów oferujemy szeroki wybór kodów rabatowych. Więcej informacji o dostępnych kodach rabatowych można znaleźć tutaj.

6. Czy oferujcie darmową wysyłkę?

Tak. Darmowa dostawa jest oferowana w przypadku zamówień na kwotę co najmniej 200 złotych. Co więcej w Cafessima koszty przygotowania zamówienia oraz jego wysyłki maleją wraz ze wzrostem wartości zamówienia. Koszty realizacji dostawy można sprawdzić tutaj.

7. Jakie są opcje realizacji dostawy?

Dostępne są następujące formy dostawy:

  • Kurier pocztowy
  • Paczka w Ruchu
  • Odbiór w punkcie (możliwość wyboru Urzędu Pocztowego lub stacji Orlen)
  • Paczkomat

 Koszty realizacji dostawy można sprawdzić tutaj.

8. Jakie są dostępne opcje realizacji płatności oraz czy mogę zapłacić za pobraniem?

Płatność można realizować poprzez standardowy przelew bankowy, platformę Przelewy 24 (przelew z rachunku bankowego oraz płatność za pomocą karty płatniczej) oraz w ramach systemu PayPal. Oczywiście istnieje też możliwość płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

9. Jak mogę wybrać kawę, która najlepiej będzie odpowiadała moim oczekiwaniom?

W naszej ofercie znajduje się bardzo wiele kapsułek do kawy. Aby ułatwić Wam wybór właściwej kawy rekomendujemy korzystanie z systemu filtrów, które pozwalają na selekcję kawy pod kątem: intensywności, zawartości kofeiny, pochodzenia oraz producenta.

10. Gdzie są produkowane kapsułki oferowane w sklepie Cafessima?

Kapsułki oferowane w naszym sklepie są produkowane przez wiodących producentów kawy z Europy Zachodniej, w szczególności z Włoch, Hiszpanii oraz Niemiec. Więcej na temat naszych dostawców oraz filmy prezentujące kompatybilność kapsułek można znaleźć tutaj.

11. Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez potrzeby zakładania konta ale rekomendujemy, aby je założyć, co pozwoli na zachowanie w systemie danych do przesyłki potrzebnych do kolejnych zamówień.

Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami – skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas.


Odpowiedzi na najczęstsze pytania
FAQ
Opinie Klientów
Koszt dostawy
Kompatybilność
Oszczędności
Kody rabatowe
Brak produktów