Niezależnie od tego, czy szukasz odpowiedzi na swoje pytanie, potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz znaleźć rozwiązanie dla napotkanego problemu, znajdziesz tutaj wiele sposobów aby skontaktować się z zespołem Cafessima. Odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych Klientów oraz poradnik dla nowych Klientów są dostępne tutaj.
Faktury są wystawiane automatycznie do każdego złożonego zamówienia na podstawie informacji wypełnionych przez Klietna podczas składania zamówienia. Fakturę można pobrać samodzielnie klikając w link “Pobierz PDF” dostępny w emailu informującym o wysłanym zamówieniu zatytułowanym “Nowa notka do Twojego zamówienia”.
Obsługa telefoniczna zapytań Klientów (poniedziałek-piątek 8:00-18:00) możliwa jest pod następującym numerem:
Prosimy o kontakt z infolinią w przypadku:
- pytań dotyczących zakresu oferty naszego sklepu oraz kompatybilności kapsułek,
- pytań dotyczących kosztów wysyłki, form płatności oraz sposobu realizacji zamówień przez nasz sklep
- chęci złożenia zamówienia telefonicznie.
Można się z nami również kontaktować / czatować poprzez:
- aplikację Facebook Messenger,
- aplikację WhatsApp,
- wiadomość SMS,
- wiadomość E-Mail.
Wystarczy, że wybierzesz jedną z ikon w prawym dolnym rogu ekranu i wybierze preferowany komunikator (Facebook Messsenger, Whatsapp). Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać tak szybko jak to możliwe.
Wiadomości e-mail proszę kierować na poniższy adres e-mail:
Możesz się również z nami skontaktować korzystając z poniższego formularza kontaktowego:
[contact-form-7 id=”1061″ title=”Kontakt”]
Dane firmy oraz dane bankowe
Adres biura to: Cafessima Stawki 6/121 00-193 Warszawa
Wiadomości proszę kierować na poniższy adres e-mail:
Nie ma możliwości odbioru zamówień w biurze.
Alior Bank 80 2490 1044 0000 4200 9572 2943
Szymon Dziedzic Doradztwo Biznesowe i Informatyczne
Stawki 6/121
00-193 Warszawa
NIP: 644-325-19-68
REGON: 142324422